Livet är en fest

Oj, nu blev det bråttom, IGEN! Har en lustig förmåga att ha väldigt god tid på mig, men att det alltid blir stressigt i slutändan. Kan det bero på dig, kära bloggen?! ja, det kan det. Mina vänner tycker jag är lustig som säger att jag ska gå in och sminka mig på toan och istället tar jag med mig datorn och sätter mig och bloggar. Det är en sjukdom tror jag och jag är nog inte den enda som har den, haha. Men nu ska jag inte blogga mer idag. Måste ta på mig kläder, göra iordning håret och sminka mig på bara en halvtimma, får se hur det går med det. Ska hämta Elin vid tjugo i 6 och sen ska vi hämta Emilia i motala och efter det åka vidare hem till Emilia Svahn20-årsfest innan vi drar till Måndagsklubben på harrys. Det ska bli så kul, mindre kul med jobb imorn kväll, men så äre. Hinner inte sitta här mer. Ha en bra Måndag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0