FREDAG

Att det kan vara så underbart att det är helg, trots att man är ledig hela veckan. Då borde det kännas som vilken dag som helst, men icke. Jag tror det beror på att alla andra blir lediga och man blir lika glad som dom för att det är helg. Sen att man kan njuta av nåt så simpelt som att åka till Maxi med pappa en fredageftermiddag, är inte det underbart?! Jag älskar att gå i mataffärer och handla, trots att det är fullt med folk så är det avslappnande på något konstigt vis. Idag handlade jag lite hudvårdsprodukter, porgrejer, ansiktsmasker och en bok på maxi (förutom mat då). Det blev Stephanie Meyers bok Bree Tanners andra liv. Det är en "tilläggsbok" till twilightserien. Den handlar om Bree som är en nyfödd vampyr och man får följa henne innan och under tiden som dom "krigar" mot Bella, Edward och dom andra. Den hör lite samman med Eclipse som kommer på bio nu i juni, fast från ett annat perspektiv. Det ska bli intressant att läsa den innan jag ser filmen. Trots att jag vet precis hur allt slutar, så kan man inte göra nåt annat än att se fram emot filmerna :) Nu ska jag kolla på VM och hoppas att min bomben blir rätt, jag vill ha pengar!! Sen ska vi äta grillat och ha en lugn fredag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0