8 Juni

Det är helt sjukt hur fort tiden går. Vi har redan gått 8 dagar av Juni månad och hur sjukt är inte det. Tyvärr verkar det som att det fina sommarvädret vi haft har försvunnit. Idag har vi tjocka och gråa moln på hela himlen. Får hoppas att dom försvinner så att solen kan titta fram. Men så länge som det inte regnar så är det helt okej ändå. Nu ska jag försöka göra iordning min kalufs och sen sminka mig och ta på mig kläder. Men det är så svårt att veta vad man ska ta på sig, när vädret är som det är. Det blir som det blir. Vid halv 3 ska jag cykla till Dacke för att kolla när Hanna och alla andra nior har nån slags karneval eller nåt sånt. Tror dom ska klä ut sig och sånt. Det blir lite skoj att kolla på. Ska väl ta lite bilder med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0