5 Juni

Tack alla för kanonkvällen igår :) jag hade det så otroligt roligt!

Nu har jag precis gjort iordning mig och snart kommer Amanda och hämtar mig. Vi hämtar upp Elin hemma hos henne och sen åker vi till Emilia i Motala. Vi ska fira henne lite ikväll. Karin kommer direkt till emilia. Börjar med lite drinkar (eller förresten, singular för min del, haha) hemma hos Emilia och sen drar vi till O'Learys och käkar lite. Älskar maten där, så ska bli gött med lite bakismat där. Vid 9 ska vi på bio och se Sex and the City 2. Ska bli jättekul :) Filmen slutar väl vid 11 - halv12 sådär. Då får vi se vad vi gör. Antingen åker vi hem eller så drar vi vidare nånstans. Får se hur mycket man orkar med ikväll. Är rätt så sliten från igår. Men kul hade vi och kul ska vi ha ikväll med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0