3 Juni

Nu sitter jag i soffan med en hyfsad bränna :) Nu tänker ni säkert, oj hon har suttit ute hela dagen och solat, men icke. Var som sagt i Motala förut och handlade precis det jag skulle köpa. Fick typ inget köpt till mig själv, men det var ju inte meningen heller. Köpte tre par tights och en kjol till Alice, en vaxduk med jordgubbar på till utebordet, kökshanddukar, rouge, två nagellack (ett gult och ett vitt), ett par guldiga pilotglasögon och lite annat smått och gott. Elin och jag var runt i en massa affärer och letade efter det vi skulle ha, men hittade det inte. Så får lösa det imorn. Var väl hemma vid halv 8 ungefär, då var kycklingen grillad så det var bara att sätta sig och äta, mumma! Så, nu tillbaka till varför jag har en härlig bränna. Jag var faktist så himla lat att jag cyklade ner till solariet och tog en 20minutare förut. Det är så skönt att ligga där och svettas, haha. Så det är därför jag har lite goo bränna nu :) Kollade precis på säsongsavslutningen av Criminal Minds och det var inget bra avsnitt alls, så lite besviken på det. Men nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av Vampire Diaries och sen sova. Natti på er!


Imorn är det studentdags i Motala. Självklart har vi köpt förköp och ska inkräkta på harrys på kvällen :)
JAG VILL TA ST
UDENTEN IGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0