29 Juni

Förlåt, jag glömde blogga igår. Efter en lugn kväll på jobbet åkte jag ner till mormor och åt pizza med Samuel och henne. På vägen hem hyrde Samuel och jag film och köpte godis, så det var vad vi gjorde igår. Klockan var typ 1 innan jag kom i säng, inte kul. Sedan ringde mamma vid två inatt och sa att Samuel hade ringt henne och var ledsen. Så det var bara att gå en trappa upp och hämta honom så han fick sova i min säng. Så där ligger han nu och njuter den jäveln. Jag har oturen att jobba idag med. Jobbar mellan 7-17, så skriver mer när jag kommer hem. Ikväll ska jag ut och käka med Karin, Agnes och Emilia, vet inte om det blir någon mer, det märks. Skoj ska det bli iaf! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0