20 Juni




Tack alla för en rolig kväll igår. Har haft roligare, men det var kul ändå! Det blir ju vad man gör det till. Cyklade hem vid 3tiden iaf, så det blev en lång kväll ändå. Det var ljust som bara den när jag åkte hem och som ni vet vid det här laget, ångest! Men jag somnade snabbt när jag kom hem, så det var skönt. Idag är jag rätt så seg om jag ska vara ärlig. Så jag ska inte göra nånting idag. Jag ska inte ens duscha, det får vänta tills imorn. Då kör vi på party igen. Ikväll ska jag bara käka lite efterlängtad tonfisklåda och kolla på tv. ONE TREE HILL börjar igen och som jag längtat, jippi! Sen blir det kanske att kika på en film och somna tidigt" :) Lägger in två härliga videos från igår snart med. Annars blir det mer blogg imorn. Hejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0