2 Juni

Idag verkar vi ha fått hit lite mer värme iaf. Men inte riktigt den där sommarkänslan än tyvärr. Ställde klockan på 8 för att först skjutsa Alice till dagis och sen åka hem till Karlssons. Gjorde lite slingor där. Blev väldigt ljust på utväxten, så det var bra, men nu ser man ju det oranga mer i håret eftersom botten är så ljus. Men ska ta och bleka resten av håret snart, måste ju ta några steg i taget. Jag är inte så kvischlig med mitt hår, så om det ser ut som hej kom och hjälp mig ett tag så gör det ju inget. Men nu är jag hemma igen och har haft lite inpackning i håret ett tag, så ska skölja ur det nu. Sen ska jag göra iordning mig lite, sen äta lite lunch. Ska åka in till Motala vid ett för att hämta cocosbollar som Samuels fotbollslag ska sälja nere på stan idag. Sen ska vi nog handla lite på Maxi med. Får se vad som händer ikväll. Jag är lite sugen på att gå ner på Nostalgin som har premiär ikväll och kanske äta nånstans, men vi får se. Det blir som det blir :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0