15 Juni

Idag är det exakt ett år sedan farfar gick bort. Det är helt sjukt hur fort tiden kan gå, men att man aldrig slutar sakna någon så mycket. Jag önskar du kunde vara här hos oss i sommar, bara en sommar till, snälla! Men så går det ju inte till tyvärr. Du försvann så fort att man knappt trodde det var sant och det tror jag fortfarande inte. Det känns som igår vi buggade till Loket i bingolotto i Fågelsta eller badade mitt på natten i stugan vid Tommy och Gunillas förra hus. Om jag bara kunde få göra det en gång till, med dig farfar!!

Idag ska vi åka till farmor och hämta upp henne, sen åka vidare till kyrkogården och hälsa på farfar och lämna lite blommor som jag plockat i trädgården vid graven. Kommer det någonsin bli lättare att kolla ner på ditt namn på gravstenen?? Klumpen i halsen försvinner aldrig... Det blir nog aldrig lättare, men så är livet. Jag kommer alltid älska dig farfar och det tror jag du vet! <3






 

Kommentarer
Postat av: emilia

tänker på er! <3

2010-06-15 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0