10 Juni

Vilken skitdag och vilken skitnatt det varit. Började redan igår med att både mamma och jag kände oss hängiga och hostade. Så vi tänkte att en cider skulle hjälpa och det gjorde den, ett tag. Men när jag skulle sova hade jag så ont i kroppen och hostade som en galning, så för att få smärtan att försvinna kollade jag på dom två sista avsnitten av Grey's Anatomy. Kunde inte vänta med det sista, så köpte det på kanal5play. Det var helt rätt gjort, det var så bra. Nu vill jag ha fler säsonger, men tror inte att det blir några. Någon som vet?? Iaf, tillbaka till mig. Jag kunde iaf inte sova nånting inatt, har legat och hostat och lyssnat på fåglarna utanför fönstret. Tror att jag somnade mellan halv 4 och halv 7, så har sovit en liten stund, men inte mycket. Nu är jag redan i Vadstena igen och idag ska jag bara knarka piller och dricka min superhostmedicin och hoppas på att jag blir bättre. Jag som hade sett fram emot att få festa med Frida ikväll, men det får bli en annan gång. Man blir alltid sjuk när man ska göra nåt roligt, jag har den förmågan :( men nu ska jag sova lite. Måste ta ifatt lite sömn och hoppas jag vaknar frisk som en nötkärna, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0