Why? Why? Why?

Så nu har jag varit hemma från jobbet ett par timmar. Var en lugn och skön kväll, men med lite tjuriga pensionärer. När jag kom hem kollade jag färdigt på speedwayen och härligt att sverige gick vidare till final i lag-vm, det gillar vi. Mindre roligt är att jag jobbar på lördag då finalen är, så får följa den från jobbet :/ sen får jag se slutet hemma. Jobbar hela helgen och det är nåt jag inte alls ser fram emot... men lördagen blir nog lugn. Aja, strunt i jobbet nu. Efter att jag kollat på speedwayen kollade jag på Fringe och nu sitter jag i soffan och ska kolla på Paradise Hotel. När man läser den här texten verkar det som att jag inte gör nåt annat än att kolla på tv, men man orkar inte göra nåt annat än det när man har jobbat. Imorn ska jag försöka hitta nån som kan klippa mig, sen vet jag inte vad. Kanske blir en film eller nåt med mina kära vänner eftersom vädret inte ska vara bra. Vi får se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0