VILL INTE...

Usch, orkar inte jobba. Nu är jag sååå trött på skiten att jag spyr påt, men det är bara att bita ihop och jobba den här helgen. På tisdag får jag en dag ledig, sen är jag ledig nästa helg iaf, känns helt okej. Men nu måste jag ta på mig kläderna och åka ner till jobbet. Börjar halv 8 idag istället för 7, det är annars ganska skönt att åka till jobbet vid sju för man sitter bara ner och pratar fram till halv 8 ändå. Nu får man ju börja jobba direkt när man kommer dit. Så funtar på att åka ner ganska så skapligt. Det här är ju helt ointressant för er, så jag slutar att skriva om det. Vi kanske hörs en sväng när jag åker hem på rast senare.






Kommentarer
Postat av: Hallvardmathilde

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-24 @ 09:46:32
URL: http://hallvardmathilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0