Varför bråka??



Nu börjar det bli stressigt, igen! Har suttit alldeles för lång tid vid datorn och det är inte bra. Har suttit och kollat på ett avsnitt av the secret lifes of american teenagers. Men jag har redan hunnit göra iordning håret, så ska bara ta på mig kläderna och sminka mig innan Elin kommer och hämtar mig vid 5. Då åker vi ner till henne och käkar lite utomhusgrill med hennes familj. Det är så gott att göra sina egna spett och grilla dom direkt vid bordet. Efter att vi ätit där tar Elin och jag bilen till Motala. Molle ska ha födelsedagsfest, så vi ska dit och ha lite roligt! Blir väl att dricka ett par cider, kolla på fotbollen och sen partaja lite. Det blir nog inte så sent ikväll eftersom Elin kör och sen ska vi ju ut på måndag med. Så vi sparar oss lite till dess, men kul kan vi ju ha ikväll ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0