That's the worst thing you could do

Sitter och kollar på Grease. Var så längesen jag såg den och nu när den visas på tv4+ så kunde jag inte hålla mig. Är verkligen helt fast. Jag kom och tänka på när Karin och jag satt och kollade på den i hennes vardagsrum när vi gick i femman. Vi fick då idén att skriva av alla repliker, så det satt vi och gjorde. Det slutade med att vi frågade alla i klassen om dom ville göra en musikal av den. Så det gjorde vi och vi la ner så himla mycket tid på den. Det var såå kul alltså :) Karin var Sandy, Frida var Danny och jag var Marty (hon med bröna, haha). Jag skulle lätt kunna göra om det igen! Nu är det bara en halvtimma kvar av filmen, sen ska jag hoppa i säng. Ska kolla ett avsnitt av Paradise Hotel, sen sova. Imorn ska jag sova länge! Har jag inte gjort på länge, så ska bli riktigt skönt! :)



Den nyttiga delen av våran kväll.



Den mindre nyttiga delen, men ack så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0