That's meen

Nu är den här lördagkvällen slut med och jag har hunnit med två filmer. Först såg jag som jag skrev förut Flatline, den var helt okej, men inte mer. Sen såg jag Case 39 som jag hört så mycket bra om, så hade höga förväntningar på den. Visst, den var bra, men inte alls så bra som många sagt. Har man lite fantasi så var den rätt så förutsägbar, men absolut sevärd. Jag har sett så många såna filmer, så man vet på ett ungefär hur den kommer att sluta, så var fallet den här gången med.

Det var min lördagkväll det. Har inte hunnit med att söka jobb, så får ta det imorn. Måste till mammas jobb och ordna med det eftersom mitt word inte gäller längre och jag är för snål för att köpa nytt. Måste fixa så att Per ordnar nytt till mig om han kan, hehe. Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av Paradise Hotel, sen sova. Imorn blir det rätt så tidig uppstigning för att vara ledig. Det blir en lugn söndag med uppladdning inför en helvetesvecka (ta i trä!)...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0