SVEA

Var nere hos Elin förut och hon bjöd på lite lunch och vi hyrde en film på konsum. Vi hyrde filmen Precious. Hade hört att den skulle vara så bra, men det tyckte jag absolut inte. Den var rätt så värdelös, så spara på pengarna och hyr inte den. Efter vi kollat på den skulle Elin åka iväg, så jag gick upp en sväng på stan. Jag gick in på sporthörnan och handlade nya SVEA-trosor av Mia. Jag behövde verkligen nya och dom är så fina. Jag är supernöjd med mina nya underkläder! :) Sedan hamnade jag också på Karins parfymeri, där handlade jag saltvattenspray till håret. Så det ska jag testa och hoppas att den funkar bra, så att jag slipper göra iordning håret när vi är i Turkiet.
Men nu är jag hemma och vet inte vad jag ska hitta på.








Kommentarer
Postat av: emilia

jag har det där sprayet, och det är jättebra!:) men jag börjar nog få lite mycket hår för det där. för det blir ett jättestort ruffs. men det blir nog bra på dig:)

2010-07-30 @ 18:22:50
Postat av: hannah

så bra! jag ska testa det nån dag :)

2010-07-30 @ 22:23:10
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0