SÖNDAG


Fin efterrätt som dom fick på jobbet idag :)


Jobbig helg det varit. Skönt att den är över nu. Eller själva helgen är över, men jag jobbar imorn med innan jag äntligen får lite välförtjänt ledighet. Jag är så trött så jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Har ändå haft en lugn dag på jobbet som tur är. Allt känns lite bättre idag och det är skönt, men inte helt bra än. Just nu vill jag inte tänka på jobb över huvudtaget. Jag saknar mina vänner och jag vill vara ledig. Så ikväll ska jag bara slappa i soffan så mycket som det går. Käka lite tacos med familjen och sen kolla på Greek och Miami Medical. Efter det kommer jag somna gött. Måste ha mycket sömn inatt för morgondagen blir lång. Jobba till 3, sen måste jag till systemet och sen hem och göra iordning mig. MÅNDAGSKLUBBEN imorn, som jag längtat efter lite roligheter! :) Hörs imorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0