Me and my friend

Värst vad den här dagen gick snabbt alltså :) Åhh, så skönt att vara ledig i tre dagar nu. Det är knappt jag vet vad jag ska göra med all den här lediga tiden... Nu sitter jag hemma i soffan och bara njuter av att vara ledig. Ska kolla lite resor nu. Det är så kul att bläddra igenom en massa sidor och kolla på hotell och grejer, bara synd att inte mina tjejer är här så vi kan boka resa redan nu. Helst skulle jag vilja åka nu med, men det funkar ju inte. Alla jobbar och står i, så det får vi vänta med. Någon som har något förslag på vart vi kan åka?? Jag vet inte riktigt vart jag vill åka, spanien, grekland eller bulgarien... vi får se. Bara vi kommer iväg känner jag. Vill sola, bada och festa med mina underbara tjejer! :) Så det är bäst jag kikar runt lite. Hörs senare :)





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0