Maybe it's time

Har legat ute i trädgården en stund, men det blev så himla varmt, så jdet slutade med att jag la mig i skuggan och läste klart min bok. Tror jag läste 50 sidor idag, så nu är den slut. Jag måste hitta en ny bok att läsa på stranden. Någon som har ett tips?? Nu har jag precis fått i mig lite mat och ska snart cykla ner till jobbet. Jobbar kväll med Erika så jag hoppas på en riktigt lugn och inte alltför varm kväll. Har inte jobbat på tre dagar nu, så får se om det är något annorlunda när man kommer dit. Men det är bäst att jag gör iordning mig och drajvar iväg. Jag skriver väl kanske ett inlägg ikväll. Slutar vid kvart över 9, så efter det nån gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0