MÅNDAG

Idag har det inte blivit nåt bloggande, men jag har haft väldigt mycket att göra. Jag jobbade fram till 5 idag och efter det gick jag ner i källaren på jobbet och tränade på vårat gym. Det var helt okej att träna lite igen, men usch så jobbigt det är att börja från noll igen. Känner att jag måste skärpa till mig nu! Efter jag hade tränat åkte jag till Östenssons och handlade en massa frukter och andra nyttigheter. Gjorde smoothies av frukterna när jag kom hem, så det har jag tänkt äta på mornarna. Det blev lite konstig konsistens på det, men ska försöka dricka det, annars får jag låta det stå i frysen och bli någon slags glass eller nåt sånt.

Kom precis hem från Karin där jag lämnade Tax Free -katalogen och hämtade Evas ab-tronic som jag ska låna ett tag, så den har jag haft på magen i tio minuter nu. Man får inte ha på den längre när man använder den första gången, men snart ska den användas flitigt. Nu ska jag kolla på Lag-VM i Speedway och heja på Sverige och Antonio och Jonas :) Sen ska jag kolla på Paradise Hotel, duscha och sova. Imorn blir det jobb och kalas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0