Hemska dag

Idag har nog varit den värsta jobbdagen i hela mitt liv. Jag ska inte gå in på detalj, men jag kan säga att jag gjorde ett allvarligt misstag på morgonen som jag tyckte var riktigt jobbigt. Sen så hände det en massa på kvällen, blod blod blod kan jag säga, men inte mer. Jag orkar inte prata om det mer. Vill bara glömma det här och hoppas det är bättre för alla när jag kommer till jobbet imorn vid 7. Hur jag ska orka med morgondagen är en bra fråga?! Det fanns en liten höjdpunkt på dagen iaf. Det flög in en fågelunge i vårat fönster när vi åt frukost på balkongen, så Ekrema tog hand om den. Den var så himla gullig! Jag t o m klappade den, även fast jag inte gillar fåglar, haha.







Usch, nu glömmer vi den här dagen och blickar framåt. Tog precis ett välförtjänt kvällsdopp i tycklingen och nu ska jag sova. Oj, vad jag kommer att sova... Hörs nångång imorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0