Girls just wanna have fun




Ni anar inte hur lycklig jag är över att den här jobbhelgen plus idag är över. Jag är helt slut i både kropp och huvud. Så efter att jag slutat och gjort ärenden på stan gick jag hem och la mig raklång i soffan. Jag somna väl till lite då och då, men nu känner jag mig hyfsat pigg, eller mer pigg än jag var tidigare. Blir bara det här inlägget ikväll, jag ska ju på Måndagsklubben. Fick precis ett mail från någon Rolf på motala24.se och jag hade vunnit en biljett till Harrys ikväll :) behöver inte betala idag heller. Inte betalat entre till Harrys än, flyt jag har :) Men nu måste jag verkligen börja göra iordning mig. Elin och Ingela kommer och hämtar mig vid 7 och skjutsar upp oss till Emilia. Där ska vi käka grillat och färskpotatis medans vi börjar festa lite. Åker väl in till motala vid 10-halv11. Hoppas på en kul kväll trots denna enorma trötthet. Jag behöver verkligen träffa mina underbara vänner och ha roligt! Ha en grym måndagkväll folket :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0