FREDAG

Oj, vad utmattande en dag på busfabriken kan vara. När Emma kom hem somnade jag som en stock i soffan. Så skönt var det, så nu är jag pigg som en lärka. Kvällen blir hur lugn som helst. Det var ett tag sedan vi grillade nu när pappa börjat jobba i Nyköping. Så det ska vi göra idag. Nu ska vi åka ner till systemet och handla inför imorn och på måndag, sen ska vi till Östenssons och handla lite mat. Blir grillat och färskpotatis till mat och sen jordgubbar till efterrätt. Sen blir det tv:n och chipsskålen hela kvällen, hälsosamt jag vet! Men himlans gött är det. Imorn blir det party, så därför kan jag ta det lugnt ikväll utan något som helst dåligt samvete :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0