:)

Nu har det gått ett par timmar och jag har inte gjort nåt speciellt. Jag satt kvar i soffan, kollade i H&M katalogen trots att jag sagt till mig själv att jag inte skulle kolla i den. Men jag hittade inte alls så mycket faktist och det är ju skönt. Det blir betydligt billigare så, haha. Det jag hittade var billigt så det kanske jag köper, men vi får se. Jag satt en stund vid H&M på internet med och där hittade jag lite billiga rea-saker som är bra att ha när vi åker till Alanya, så jag kanske köper det samtidigt som det andra. Det var inget speciellt, bara en svart bomullskjol, en svart genomskinlig skjorta typ, örhängen och en påsväska. Så det ska jag nog köpa, annars har jag som Emilia köpstopp fram till Ullared, hehe. Får se hur länge jag klarar av det.


För att fördriva tiden lite mer kollade jag på en dålig skräckis förut. Tror den hette Return to house on Hauted Hill och den var inge bra. Men fungerade för att få tiden att gå. Nu är det bara en halvtimma kvar tills jag börjar jobba, så det är väl bäst att sätta upp håret och ta på sig kläder. Vi hörs när jag kommer hem runt halv10 tiden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0