Äntligen lite regn!

Nu har jag kommit hem från Karin. Där kollade vi på fotbollen och gjorde slingor. Blev nog rätt bra i håret tror jag, har inte sköljt ut balsamet än, så jag vet inte riktigt hur det blev än. Får se om jag kanske sover med det inatt. Ni anar inte hur torrt och slitet mitt hår är nu, så imorn blir det en rejäl inpackning av håret innan jag sticker iväg till jobbet. Men iaf, Grattis Spanien till guldet. Ville ju egentligen att Tyskland skulle vara i final och om dom hade varit där så hade dom vunnit helt klart,  men dom fick ju nöja sig med bronset.

Nu ska jag kolla en liten stund på tv:n, sen ska jag sova. Jobbar imorn 16.15-21.15, sen blir det måndagsklubben med ALLA mina tjejer. Jag vet, det är otroligt men sant! Alla ska med, hur underbart är inte det då???!! :) Vi hörs mer imorn ni. Natti!


Snodde en massa bilder på facebook, så lägger upp några av dom.


Kolla min arm som försvunnit in i Josses mage, haha!




Bilder från förra måndagsklubben




Sommarknäppen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0