A lot of fun

Nu är det bäst att hitta på nåt roligt att skriva...


Kom hem från jobbet för en och en halv timma sen ungefär och sedan dess har jag legat i soffan och bara degat. Eller jag har försökt att vila lite, men det är ju helt omöjligt med alla jävla flugor som finns. Är dom inte i ansiktet, så är dom på armarna eller fötterna. Så irriterande små varelser så det inte är sant. Sen fattar jag inte grejen med att dom alltid ska vara vid öronen när man ska sova, kan väl inte vara så kul att surra omkring där. Det får mig att tänka på en film jag såg i helgen där en kille fick en förbannelse över sig och då kröp det getingar ur öronen på honom. Så fruktansvärt, usch... Nu lämnar vi det.

Nu ska jag ta på mig lite vettiga kläder och sen sminka mig. Ikväll ska jag åka till Svangatan för att fira Maja som fyller år. Kommer inte ihåg hur många år, men det märks. Jag hoppas på något ätbart och en solig kväll i deras trädgård. Det skvallrades om att det var det sista avnsittet av Ugly Betty för alltid ikväll, så det måste jag spela in och se när jag kommer hem. Kommer sakna den serien, himla mysig :) Men nu måste jag sätta fart. Vi hörs när jag kommer hem sen :)




Förresten så har Erika och jag kokat ihop en liten idé som vi ska ha på bloggen. Ni får se vad det är senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0