6 Juli

Mår riktigt bra idag. Det kan ju iofs bero på att jag tog det lugnt igår och att jag sovit väldigt länge idag. Känner mig riktigt utvilad och det har jag inte känt på länge. Så idag är jag pigg och glad faktist. Trots att kvällen på Harrys igår var riktigt tråkig om jag ska vara ärlig, så var det så mysigt att träffa Emilia och Elin. Bara träffa trevligt folk och prata lite var riktigt bra för mig. Jag hoppas på att det blir att hitta på nåt roligt i helgen och sen ser jag fram emot nästa vecka. Måndagsklubben igen (Karin kommer hem och kan följa med!) och sen speedway om en vecka. Jag har aldrig längtat så dant efter speedway... hoppas min nya t-shirt kommer hem snart :)

Nu ska jag gå upp och kolla på en film som jag spelade in för flera veckor sen. Har aldrig haft tid för den, men nu ska jag se den. Ikväll blir det bara lugna puckar. Jobbar imorn igen, men bara två dagar till, sen har jag långledigt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0