3 Juli

Nu har helveteshelgen officiellt börjat :( är lite bakis sen igår. Tog ju faktist tre cider, men tänkte att det inte skulle påverka mig nåt. Men idag är jag så seg och rätt ont i huvudet. Det blir att jobba sig igenom ett par timmar fram tills jag får rast vid halv 1, då ska jag lägga mig ute i solen och sova. Jag har inte fått någon sömn knappt inatt. På grund av att jag försov mig förra veckan, så är jag extremt rädd att göra det igen. Så ställer 4 larm på två olika telefoner, men ligger ändå och kollar på klockan hela tiden. Jag får knappt någon sömn då :/ så är riktigt trött. Men nu ska jag borsta tänderna och sen cykla iväg till jobbet. Blir tungt idag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0