29 Juli

Nu har jag vaknat upp och känner mig riktigt utvilad, skönt :) Det var ett tag sen jag kände så. Igår orkade jag inte skriva p g a att jag inte mådde så bra och därför hade jag inget roligt att skriva om. Jag satt bara i soffan och kollade på film igår. Jag kollade på den sista Wallanderfilmen -Vittnet, filmen Ben X och sen såg jag inatt 17 Again för typ femte gången, haha. Alla filmer var bra faktist, men älskar 17 Again. Zac Efron är ju så gudomligt snygg i den filmen och hans klädstil är klockren! Så nu ska jag styla om min lillebror till att bli en mini-Zac :) nevars, men lite nya kläder till honom skulle ju inte var fel.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och gå ut och gå en sväng. Det var ett tag sen jag gjorde det, så nu är det dags. Hoppas bara att det inte börjar regna mer än vad det gör. Men ska bli skönt att sätta i hörlurarna i öronen och inte tänka på nåt annat än mig själv. Bara gå... blir kanske en halvtimma eller nåt bara. Är ju som sagt inget bra väder, men jag behöver lite luft :) Vi hörs senare. Blir jobb ikväll...





 


Kommentarer
Postat av: elinmahrs

får jag låna Zac filmen??

2010-07-30 @ 13:17:32
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: hannah

den var på canal+ :/

2010-07-30 @ 16:51:36
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0