25 Juli

Har sovit så dåligt inatt. Det har varit så kallt och jag har drömt en massa konstiga saker. Jag drömde en lång dröm där jag var med mina tjejer på en flygplats och skulle åka till Turkiet. Några åkte tåg till flygplatsen och det tåget kom ju aldrig, så jag vet inte om dom kom med flyget. Jag var där tidigt, men jag gick omkring och letade efter en bra toalett under hela drömmen. En toalett var så himla liten att man inte kom in, en annan var typ mitt på flygplatsen med bara glasrutor runt omkring så alla såg in på toaletten, samtidigt som dörren dit gick upp hela tiden. Att man kan ha såna toalettproblem i drömmar också är ju helt otroligt. Men efter att jag hade varit på toa tappade jag bort både min väska och mina vänner. Jag gick omkring och fick panik och letade efter alla. Sen så vaknade jag mitt i min oavslutade dröm, jobbigt att inte veta hur drömmen slutar. När jag vaknade insåg jag att det är exakt en månad kvar tills vi åker till Turkiet. Känns som att det här var ett tecken på att det kommer gå åt helvete det här, haha! Esch, det var ju bara en dröm... 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0