2 Juli



Fredag brukar kännas riktigt gött, men inte idag tyvärr. Det är min sista lediga dag, imorn börjar helveteshelgen. Jobbar typ hela tiden, både lördag, söndag och måndag. Sen är det ska vara den varmaste helgen på hela året gör det ju inte bättre. Jag kommer dö av värme på jobbet, känns inte alls för kul. Ser inte fram emot det här. Men nästa vecka jobbar jag "bara" måndag, onsdag och torsdag. Sen är jag långledig :) Så det är bara att kämpa på nu i helgen. Idag ska jag för det mesta bara ta det lugnt. Blir att sola i trädgården nu ett par timmar, sen ska jag göra iordning mig och åka ner på stan. Ska kolla in vad sommarknäppen har att erbjuda. Mamma sa att det var grill-VM på stan och att kockarna på Starby skulle vara med, så jag går nog ner och kollar på det. Någon som vill följa med?? Ikväll blir det bara att äta lite god mat antingen hemma eller på villan, vi får se. Sen blir det en snabbis ner till öltältet på stan ikväll. Börjar halv 8 imorn, så blir ingen lång stund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0