15 Juli

Orkade inte skriva mer igår, men Karin och jag hittade inte så jättemånga resor tyvärr, men en del iaf. Jag tror vi är lite sent ute eftersom vi är rätt så många, så blir det svårt att hitta. Vi måste nog flyga från Stockholm eller Göteborg och det är ju inte alltför kul. Helst vill man flyga så nära som möjligt, så man slipper åka bil så länge innan och efter. Men så äre. Vi kollade på resor över hela världen, men det blir väl förmodligen att åka till Turkiet, Mallorca eller Cypern. Men dom andra tjejerna kommer till mig ikväll och då kan vu bestämma lite mer. Dom kanske inte alls tycker om det Karin och jag tycker om. Jag hoppas det blir nåt bestämt ikväll iaf, vill så gärna komma iväg :)


Nu ska jag borsta tänderna och sen åka iväg till jobbet. Jobbar 7-17 idag med och jag känner att jag börjar bli trött. Var riktigt riktigt svårt att gå upp idag och jag har fortfarande svårt att hålla ögonen öppna, men man vaknar nog snart. Vi hörs när jag kommer hem. Ha en bra torsdag! :)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0