13 Juli

Tack för kvällen igår tjejer, det var riktigt roligt. Eftersom jag jobbade till kvart över 9, så fick jag dricka rätt så snabbt på en kort tid för att ta igen allt som dom andra redan druckit. Därför gick det utför ganska så snabbt, haha. Men jag hade en väldigt rolig kväll som jag inte alls ville skulle ta slut, men det gjorde den ju tyvärr :/ Åkte väl hem vid halv3 tiden eller nåt sånt och jag mådde så dåligt på vägen hem så jag trodde jag skulle spy alltså. Men jag kom hem till slut och då slocknade jag i sängen direkt. Vaknade vid 11 idag och mådde inte så jättebra kan jag säga. Men efter lite mat och några tabletter känner jag mig som en människa igen, bara huvudvärken kan försvinna. Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Behöver verkligen en dusch och det ska bli så skönt. Ikväll blir det speedway om vädret tillåter. Jag vill verkligen se på lite speedway nu, snälla snälla snälla, låt det inte regna mellan 7 och 9 ikväll. Det verkar som att det börjar droppa lite nu, men bara det slutar tills ikväll. Hörs senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0