12 Juli

Fick inte så jättelång sovmorgon idag heller. Karinjäveln ringde redan vid halv 10 eller nåt sånt. Men jag var faktist inte trött över huvudtaget då, så jag gick upp istället för att somna om och vakna tröttare. Så nu har jag hunnit äta sen frukost, målat naglarna, plockat ögonbrynen och varit borta hos Karlssons med lite grejer tills ikväll. Jag ska ju jobba till kvart över 9, så jag hinner inte åka hem emellan. Sen ville jag inte släpa med mig allt till jobbet. Inte så kul att komma släpande på en systemetkasse ner till jobbet, så jag åkte bort med alla grejer nu istället. Jag tror inte att det blir någon mer uppdatering av bloggen idag. Eftersom jag ska jobba hela kvällen och sen ska jag åka direkt till Karin och göra iordning mig. Men ska försöka skriva nåt antingen på jobbet eller hos Karin, vi får se. Ikväll ska jag bara umgås med mina underbara vänner och ha så himla roligt! Annars får ni ha en bra måndag. Jag kommer ha det så kul ikväll! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0