10 Juli

Nu är det tvåsiffrigt i Juli med, usch...

Snacka om konstig morgon. Blev väckt av pappa vid 9tiden och fick då hjälpa till att leta efter Emmas och Pappas plånbäcker. Dom var helt väck. Vi letade i säkert en timma och hann t o m ringa runt lite och fråga efter dom. Det är ju rätt så vanligt att man tappar en plånbok, men att båda två var försvunna är ju inte vanligt, så därför trodde vi att någon hade tagit dom. Men när vi nästan gett upp så hittade Emma dom under en grej på taket på bilen. Så då kunde vi pusta ut och göra nåt annat. Nu är första gången idag som jag sätter mig ner. Efter att vi hittat plånboken städade Emma och jag hela huset och pappa sågade ner träd i trädgården. Så det är vad vi har gjort. Nu ska jag snart ta en dusch. Det var fruktansvärt varmt att städa. Ikväll blir det födelsedagsfest hemma hos Emilia och Molle i Motala.






Kommentarer
Postat av: Karllilly

many thanks for your dedications to this world

2011-10-18 @ 13:30:40
URL: http://karllilly.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0