1 Juli

Konstigt det känns att skriva Juli redan. Det är lustigt ni, att allt går så fort...




Inatt kunde jag inte sova, det var så varmt och äckligt, så jag stannade uppe och såg på typ tre avsnitt av one tree hill. Nu har jag bara det sista avsnittet av säsong 7 kvar. Tror att det kan vara det sista avsnittet forever. Så det ska jag inte stressa igenom, får kolla på det ikväll eller sen eftermiddag. Helst vill jag vara själv också och bara njuta, men så blir väl inte fallet. Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen kommer Mamma och Samuel och hämtar mig. Om vädret håller i sig ska vi åka till stranden och sola och bada. Annars får vi se om vi åker och käkar lunch nånstans istället. Jag är faktist inte så jättesugen på att bada, men dom andra får bestämma. Jag skulle hellre ta en mysig lunch på nåt ställe. Vi hörs senare sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0