Tisdag

Äntligen hemma efter att ha varit i motala och hemma hos Karin. I motala var vi inne på telia och skulle fixa ett tvillingabonnemang till våran tv eller nåt sånt, men tror inte att det gick så bra. Jag orkade inte stå och vänta på när dom pratade så jag gick in till vero moda och kollade lite kläder. Dom hade mycket fint, men inget så som jag fastnade för, men kanske ska köpa ett svart linne med nitar på tills nästa fredag :) vi får se. Efter det gick jag ner till Maggan för att kolla efter färg till håret, men dom hade bara produkterna från Maria Nila och inte hårfärgerna, men det slutade med att jag beställde färgningstid och fick en tid redan imorn klockan två, så blir rödhårig då typ :) Åkte hem efter det och hamnade hemma hos karin där vi käkade falukorv och potatismos, mumsigt. Sedan bakade vi bullar, eller jag kollade mest på, men goda blev dom iaf. Nu ska jag byta om och åka till handbollsträningen. Hemma igen vid halv 8.


Innan


Under tiden


Färdiga



Kommentarer
Postat av: emilia

kommer bli skitsnyggt med rött hår! :) du har inte tid och pengar för lunch imorn?=)

2010-01-26 @ 21:42:28
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/
Postat av: hannah

måste låna mammas bil och kan inte äta lunch. Sen ska jag vara i huset innan, så blir tajt tyvärr :/ vad gör du i helgen?? jag är ensam hemma med samuel, så du får gärna komma hem till mig på lördag om du vill.

2010-01-26 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0