Skidornas nya drottning

Här kommer en hel del roliga bilder från våran skidtur ikväll. Jag undrar varför jag gillar sommaren bättre än vintern?! haha. Skidor är roligare att kolla på på tv än att åka själv. Men jag ska säga det att jag aldrig mer kommer att klaga på längdskidåkarna när dom åker att det t ex går för sakta, för nu förstår jag precis vad dom utstår, haha! Aja, här kommer bilderna...










Började iaf med att stå upp på skidorna, men sen gick det bara utför, haha!






Första hjälpen krävdes, haha!


Åkte snålskjuts med staven i Samuels rumpa :)


Sedan slutade jag som en stor svart bajskorv bland snön, men kul vare! ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kul det ser ut! :D

2010-01-18 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0