man blir inget annat än knäpp...

fortsätter väl där jag avslutade med mitt Dagens Bajs inlägg. Kom som sagt hem från jobbet vid halv 10 och kollade då färdigt på GuldBaggeGalan på tv:n och tyckte väl att det oftast var rätt personer/filmer som vann priset, förutom att Kjell Bergqvist fick priset för bästa manliga biroll, som jag egentligen tycker att Joel Kinnaman skulle fått för sin roll som Frank Wagner i Johan Falk filmerna. Sen käkade jag lite fullkornspasta med ost-skinksås, mumma kan jag säga! Kollade på Paradise Hotel och det var ju Bajs att Stefan åkte ut, men Andreas är ju inne igen. Men jag tycker att Jackie ska vinna, hon är ju så rolig :) Och sen verkar det som att alla vill få ut henne i nästa avsnitt om man nu ska dömma av klippen dom visade frånn kommande program, då är det bara ännu roligare om hon vinner :) Aja, nu ska jag kolla på The big bang theory och Biggest loser som jag spelat in från tidigare idag, eftersom jag jobbat. Sen ska jag duscha (om jag orkar) och sen slänga mig i sängen och läsa i SOLO. Puss och Gonatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0