Lördag

Hemma nu i mjölby efter två bra matcher i sporthallen. Sitter i brorsans rum med honom och hans kompis och johan och hans kompis. Har kollat in en massa videor på youtube. Det är så kul, men man känner verkligen att man är äldre än dom där som sitter vid datorn konstant, de hittar så många roliga och intressanta klipp. Jag lägger in ett som dom visade för mig. Kolla noga så får ni se michael jacksons spöke.



Nu ska vi snart få främmande, det är åkes syster och familj som kommer från spanien som är hemma nu. Så blir lite god mat och trevligt sällskap. Ska även kolla Robinson ikväll och efter det kanske gå ner till Lagman och kolla in finalerna i Södracupen. Annars blir det en lugn lördag.



Kommentarer
Postat av: Faster

Fy faaaaan Hanna vad jag blev rädd:/

2010-01-23 @ 21:42:17
Postat av: hannah

haha! jag med första gången...

2010-01-24 @ 01:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0