Jaha...

Jag som trodde att det här skulle vara en bra dag eftrsom jag hittade mina fynd förut, men som sagt åkte till jobbet vid 4 och det första jag får göra är att ta upp en tant som ramlat i sitt rum och efter det så var det en annan tant som hade gjort ner sig (om ni förstår vad jag menar). Så jag fick ta hand om det. Jag hade knappt hunnit börja innan jag redan gjort dessa saker. Jag har så jävla glamoröst liv, jag vet! Men det är inte alla som bara kan glida omkring och leva på sina föräldrar. Det krävs pengar för att LEVA! om ni nu inte visste det... Aja, resten av jobbkvällen gick galant:) Efter jag slutat så hittade jag mormor och hennes kör nere i aulan på jobbet. De hade haft något ettårsmöte eller nåt sånt, så då tittade jag in där och hade turen att de hade smörgåstårta kvar, yummie!! Hamnade på något lustigt sätt på konsum efter jag hade åkt från jobbet. Handlade schampoo och balsam och Störd som man är så slank det ner en chokladbit i korgen (men mörk, jättemörk choklad ska tilläggas!). Ajsingen, men men ;)

Eftersom jag kom hem strax innan tio så blev det inget kvar av kvällen, men jag hann med att se paradise hotel (Måste bara digga Dalin som bara står sådär spritt språngande naken framför två killar och typ hela svenska folkets ELIT! haha, grym människa!) Jag kunde inte slita mig från att kolla en Wallander-film också. Prästen blev det och den var väl okej, lite seg, men okej.

Nu ska jag sova, imorn ska jag måla min nya fåtölj, min spegel och mina småspeglar illrosa :D Natti!!

 Dalins blogg



Kommentarer
Postat av: Kaileah

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-06-05 @ 17:11:21
URL: http://kaileah.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0