Fredag

Blir att kolla handbollen nu. För faan Sverige, ta det här nu!! Och hoppas Kim kommer igång idag, vi behöver honom för att kunna vinna. Och Källman med, som varit näs intill kass den här turneringen... Nu ska tyskarna få däng! Det blir en lugn hemmakväll och mat framför handbollen. De andra ska äta bakpotatis och grillad kyckling/revbensspjäll eftersom jag inte skulle varit hemma (jag avskyr den maten). Så nu får jag också äta det tyvärr. Jag har inte fattat grejen med att äta mat med en massa ben på, USCH, det är det äckligaste jag vet. Det får en att tänka på vad det är man egentligen äter, levande varelser... Så får blunda medans pappa får ta bort kött från kycklingen till mig, så att jag iaf kan äta nåt. Sen blir det klyftisar och bea till det, yummie!! Nemen, nu måste jag kolla handbollen, den här ju redan börjat.





Kommentarer
Postat av: Mortenelsa

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-29 @ 12:28:18
URL: http://mortenelsa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0