Dagens...


Rönnmark och hans nötter till andradomare i matchen mellan Lhc-DIF. Att det ska vara så förbannat svårt att lyfta på en fot! Jag kan väl förstå att man inte kan försvinna helt från isen, men då kan ju huvuddomaren iaf blåsa av istället. Det som var extra irriterande, eller rent ut sagt, jävligt frukstansvärt asirriterande, var att DIF kom i 2 mot 0 friläge mot mål när domaren stoppar pucken. Och som grädden på moset så gör Lhc mål efter den sekvensen med, kan det bli värre??!! Sen att Ölvestad blir förbannad för att domaren inte gör ett skit och får 10min utvisning är ju skandal. Han måste ju för helvete få protestera när domaren gör fel! Kommentatorerna tyckte t o m att det var helt fel att visa ut honom och jag håller med fullständigt. Det svider i mitt djurgårds<3 när sånt drabbar DIF, men det är bara att bita ihop. Aja, BLÄÄÄ på domarna i matchen. Men nu är det en period kvar och lhc leder med 5-4, men vi kommer komma ifatt, jag hoppas på det iaf!

|| Det var inget inlägg för er icke idrottsälskare, men det får ni stå ut med!  ||





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0