Crazy / Beautiful

Hemkommen från Linköping nu. Fick stryk med 25-6, men det var en kanonbra första halvlek, sen tappade vi mycket i andra. Men kör man mot dom som är ett år äldre så är det svårt. Men killarna var duktiga idag ändå :) Det dyker kanske upp någon bild sen, men min kamera dampar som vanligt. Blir så trött på den.,. Nu ska jag måla naglarna röda och efter det bara ta det lugnt. Såg att dom visar filmen Crazy / Beautiful på tv400 vid 5, men eftersom jag ska på hockey då så får jag spela in den. Riktigt grym film med snyggingen Jay Hernandez och söta Kirsten Dunst!  Som sagt, sen vid 5 åker jag på hockey och efter det ska jag nog kolla in en handbollsmatch vid 7, men får se hur det blir med det. Ska nog käka dubbel-Z sen när jag kommer hem med, yummie, har inte käkat det sen i slutet på november, duktigt!! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0