7 januari

Hejsan!!

Jag hade det jättetrevligt hemma hos elin igår. Vi åt typ nåt som dom kallade för innegrill. Man hade någon slags värmegrej (skulle väl vara någon grill av något slag) och på den satte man på sina egna spett som man hade gjort. Eftersom jag bara älskar alla sorters grönsaker så bestod mitt spett av massor paprika, lök, svamp och tomater, haha!!! ELLER INTE, det enda jag hade på mitt var fläskkött, kyckling och bacon typ. En liten lökbit hade jag faktist med också. Till spetten hade vi chips och aioli, mumma! Iaf, det var gott som satan, men det blev väldigt varmt av att ha grillen mitt i ansiktet:P Efter vi hade ätit så kollade vi på "Min stora feta grekiska semester", den var skitrolig :) Jag åkte väl hem vid 10tiden, eftersom jag var trött och att elin och linnea skulle åka till arlanda tidigt. Pratade med elin förut och dom hade iaf kommit iväg till arlanda, men om dom får flyga det visste hon inte, men det får vi hoppas :)

Idag gick jag upp med tuppen, klockan halv7 ringde klockan. Vi var tvungna att åka till mantorp för att lämna in våran iskalla bil på lagning. Efter det handlade vi på CityGross och tog en korv på Pölsemannen. Men nu är vi hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0