31 januari

Känner mig rätt så äcklad av mig själv idag. Åt så mycket skit igår att jag nästan gick upp och spydde inatt. Hade köpt chips och godis med, men åt inte många bitar av det. Samuel och jag gick upp vid halv 11 idag och sen dess har vi ätit frukost och suttit och nördat vid Robinson-spelet. Det är ju så kul, men känns fånigt när samuel sitter bredvid mig med en egen dator och sen sitter jag med en egen dator och sen kör vi mot varandra, haha! Men tog ett upphåll i spelet precis och gick och duschade, skönt som bara den. Nu ska vi kolla på Tjenare Kungen (igen!) och sen äta lunch. Vid halv 4 åker vi till Norrköping för att spela handbollsmatch. Möter Nkpg:s 99lag så det kommer nog bli en jämn match hoppas vi på :) Hemma igen vid halv9-9 tiden. Ha en kanonsöndag allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0