28 januari

Vet inte vad det är med mig just nu, jag somnade i soffan igår kväll med, så det var därför jag inte hann eller orkade lägga in bilder på mitt hår igår, men idag ska jag göra det. Det blev rätt så bra, det äe lite ovant, men det blev coolt. Vet inte om jag passar i det, men det får väl ni avgöra. Det är väl inte riktigt som på bilderna, men typ. (Varnar för Cp-Bilder, haha)
 

Färg i håret


Nyduschad


Hittade min framtida bröllopsklänning under tiden. Bara älskar den!


Färdigt :)

Vilket skitväder vi har fått i Sverige...
Åkte och hämtade mamma på starby när jag kom hem. Efter det så åkte vi hem till mjölby, men det blev en väldigt lång resa hem. För det första så såg vi ingenting när vi körde och sen var det halt som bara den. När vi var mellan skge och mjölby så var det en bil som körde ner i diket så kände oss tvugna att stanna och hjälpa till. Vi var den första bilen som kom dit och man blir ju helt handlingsförlamad när man kommer fram. Så vi pratade med den personen som satt fast där, men vad skulle vi göra liksom?? Till slut stannade det en annan kille som hade bogserlina med sig så vi försökta få upp bilen, men det gick inte så bra, så det slutade med att vi fick ringa assistanskåren så dom fick hjälpa till. När mamma och jag sedan åkte därifrån var vi tvugna att stanna till vid vägkanten för att torka av rutan, som vi då glömde göra innan vi åkte iväg. Och jag sa till mamma att hon absolut inte fick stanna för långt ut i kanten, men dum som hon är så stannar hon långt ut som bara den, så att när vi skulle åka iväg så fastnade vi, haha!! Så typiskt mamma, men kom loss till slut, men fasen så kul vi hade det! Vi kom till slut hem typ en timma senare än vanligt. Åt lite mat och somnade i soffan. Det var min gårdag.


Mamma och jag mitt ute i ingenstans.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Du blev assnygg :)

2010-01-28 @ 12:20:21
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

tack sanna!!

2010-01-28 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0