2 januari

Har inte skrivit mycket idag, men det beror endast på att vi inte haft något internet på hela dagen. Vi har installerat ett nytt bredband, en ny boxer (med en väldans massa kanaler, gillas!) och typ ny telefongrej, vetifan vad det var, men men. Så nu har allt ordnat sig med detta. Känns riktigt gött :)
Vad har jag gjort annars idag kan man undra?! Jo, jag sov ganska så länge i morse, åt lite frukost, åkte ner på stan och skulle hitta något till elin. Jag hittade världens sötaste luddiga och rosa ram som jag klistrade in kort på mig, emilia, amanda och karin, Fint blev det. Sen köpte jag även en badmössa som var en rosa gris, så gullig! Åkte sedan hem och gjorde iordning mig. Amanda kom till mig vid typ 20 över 5 och sedan åkte vi ner till elin vid kvart i 6. Hon hade bjudit hem tjejerna på middag eftersom hon åker utomlands i fem månader :( Men vi hade en kanonmysig middag iaf :) Så efter en läskig cykeltur hem med amanda så ligger jag äntligen i min säng. Läste färdigt min bok igår "Allt för min syster", LÄS DEN! Så nu ska jag börja läsa en ny bok, och efter det sova :)



Vad tycker ni om min nya bloggdesign då?? Jag själv ÄLSKAR den. Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bloggen är skitsnygg nu :)

2010-01-03 @ 12:15:28
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det är sketa snygg ;)

puss på stjärten

2010-01-03 @ 13:03:12
Postat av: elinmahrs

sååååå snygg!!

2010-01-03 @ 21:25:39
URL: http://elinmahrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0