17 januari

Nu är det en ny dag igen då. Ska snart åka iväg till sporthallen och hämta upp medicinväskan, matchställen och vattenflaskorna eftersom vi har handbollsmatch i Linköping nu på förmiddagen. Åker från vadstena vid 9 och sen börjar matchen vid 10.40. Jag är förmodligen den enda ledaren som hänger med idag, så jag hoppas grabbarna lyssnar på mig idag, annars kan dom sköta allt själva. Men idag hoppas jag på en bra kämpainsats av grabbarna och att dom aldrig ger upp. Vi kommer nog ha svårt att rå på det andra laget för dom är ett år äldre, men vi kan ju försöka ge dom en match iaf. Håll tummarna för oss!
Resten av dagen blir väl förmodligen mer sport, tror det var hockeymatch och sen någon handbollsmatch. Vi får se hur det blir med det! Ha en bra dag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0