16 januari

Idag vaknade jag sent efter nattens bravader :) Så jag har inte gjort allt för mycket. Har duschat, kollat på film, ätit tacos och var precis ute och åkte skidor, HAHA!! Har inte stått på ett par skidor på minst 12år. Senast jag gjorde det så släppte Per (Emilias pappa) ner mig för en backe så att jag höll på att DÖ! haha, kanske inte, men jävligt läskigt var det iaf... Så har inte ens rört ett par skidor sedan dess, men tyckte det var dags nu, MEN det tyckte inte skidorna. Vi var inte riktigt redo för varandra än, HAHA!! Hur illa det än gick, så var det väldigt roligt. Låg ner mer än vad jag stod upp! Tror jag lägger skidorna på hyllan för alltid! HAHA... Jag lovar att lägga upp roliga bilder senare när jag har tid, och sen ska jag slänga in ett Dagens Bajs med. Nu ska jag se Robinson :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0